Jak sprzedawać kursy utworzone na Web To Learn

Jak sprzedawać kursy utworzone na Web To Learn

Masz już swój kurs czy szkolenie umieszczone na Platformie Web To Learn? Chcesz oferować je szerszej grupie osób za pomocą naszej Platformy Handlowej? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość, jest już możliwość sprzedaży kursów utworzonych na WTL za pomocą Telestudent.

Jak sprzedać produkt umieszczony na WTL poprzez Telestudent?

Platforma Edukacyjna Telestudent umożliwia sprzedawanie produktów edukacyjnych, które fizycznie umieszczone są na Web To Learn. Nasi Partnerzy mogą teraz oferować swoje produkty zarówno przy wykorzystaniu narzędzi udostępnionych przez WTL jak i Telestudent. Będąc naszym Partnerem i Klientem Platformy WTL możesz teraz stosować dwa modele.

  1. Wgrywasz swoje produkty edukacyjne na obie Platformy.
  2. Na Telestudent umieszczasz ofertę swojego kursu, która w specjalny sposób linkuje do strony zakupu utworzonej przy pomocy WTL.

Drugi model wymaga podpisania z nami nowej Umowy, która przewiduje rozliczanie się za pomocą tzw. linków partnerskich. Oczywiście nadal możesz z nami współpracować na dotychczasowych zasadach. Jeżeli nie jesteś jeszcze naszym Partnerem to zarejestruj się i daj nam znać, że chcesz zawrzeć Umowę rozszerzoną o linki partnerskie.

Co należy zrobić po stronie WTL?

Aby móc z nami współpracować z wykorzystaniem linków partnerskich musisz je utworzyć. Szczegółowa instrukcja dostępna jest po zalogowaniu się do Panelu Web To Learn (twojekonto.elms.pl ). Znajduje się tam zakładka Instrukcje, gdzie należy odszukać "WebToLearn s05e03 - Program partnerski lub afiliacyjny". Postępując zgodnie z instrukcją utworzysz specjalne linki, które umożliwią Ci rozliczanie się z nami w tym modelu. Procedura jest prosta i nie powinna przysparzać problemów. W razie gdyby się jednak pojawiły - służymy pomocą.

Co zrobić po stronie Telestudent

Po pierwsze należy zawrzeć z nami nową Umowę, która rozszerza zakres współpracy o model oparty na linkach partnerskich.
Dodawanie produktów jest niemal identyczne jak w przypadku produktów fizycznie umieszczanych u nas (zobacz: Dodawanie produktów na platformie Telestudent).

Są jednak trzy rzeczy o których musisz pamiętać podczas dodawania oferty produktu na Telestudent:

  • W zakładce Ceny wybieramy Cenę Prostą – można oczywiście ustawić również promocję cenową.
  • W zakładce Inwentarz w polach „Aktualny Stan Magazynowy” oraz „Maksymalne Przekroczenie limitu sprzedaży” wpisujemy 0 (zero) oraz ustawiamy pole „Zarządzaj zapasami (magazynem)” na aktywne.
  • W zakładce Szczegóły produktu w polu „Uwaga” wprowadzamy link partnerski dla konkretnego kursu wygenerowany w Panelu WTL w postaci:

    <a href="/wygenerowany_link" target="_blank" rel="nofollow">Kup Teraz</a>

Dlaczego warto umieszczać oferty produktów w kilku miejscach?

Na rynku jest co coraz więcej miejsc gdzie możesz oferować swoje produkty edukacyjne. Na pewno znasz chociażby Udemy. Jeżeli posiadasz kilka niezbyt rozbudowanych kursów to umieszczanie ich w 2 czy 3 miejscach nie powinno sprawiać większych problemów i zajmować zbyt wiele czasu. Jeżeli jednak często je aktualizujesz, jest ich dużo albo mają wiele elementów składowych (filmów, pdf'ów itp.) to umieszczanie ich tylko w jednym miejscu może być bardziej zasadne. Dlatego jeżeli już przechowujesz je na WTL może być to dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Nasze Platformy służą do innych celów i w znacznej mierze się uzupełniają. Partnerzy, którzy korzystają z obu narzędzi mogą bardzo wiele zyskać. Platforma handlowa jaką jest Telestudent udostępnia narzędzia, które wspomagają marketing, sprzedaż i budowanie wizerunku eksperta. Umożliwiamy dotarcie do nowej grupy Klientów, których w inny sposób trudno byłoby Ci pozyskać.


Drukuj   E-mail