fbpx
1 na 10 polskich MŚP posiada prawa własności intelektualnej

1 na 10 polskich MŚP posiada prawa własności intelektualnej

Wspólne sprawozdanie EUIPO i EPO pokazuje, że przedsiębiorstwa europejskie będące właścicielami praw własności intelektualnej mają średnio o 20% wyższe przychody na pracownika niż firmy, które nie posiadają takich praw.

Już ponad 2000 nauczycieli dołączyło do projektu „Przystań w sieci”

Już ponad 2000 nauczycieli dołączyło do projektu „Przystań w sieci”

„Przystań w sieci” to inicjatywa Facebooka, NASK i UNICEF Polska, której celem jest zwiększenie wiedzy nauczycieli oraz uczniów w zakresie bezpieczeństwa w internecie. Od startu programu w październiku 2020 r., dołączyło do niego ponad 2000 nauczycieli i 20 000 uczniów z całego kraju.

Lenovo prezentuje ThinkReality A3

Lenovo prezentuje ThinkReality A3 — najbardziej wszechstronne okulary inteligentne dla firm

Nowe okulary inteligentne zwiększają produktywność pracowników biurowych i przemysłowych zarówno w małych, jak i globalnych firmach. Na targach Consumer Electronics Show (CES®), firma Lenovo zaprezentowała lekkie okulary inteligentne ThinkReality™ A3. ThinkReality A3 należą do najbardziej zaawansowanych i najwszechstronniejszych na rynku okularów inteligentnych dla firm. Stanowią one element kompleksowej oferty rozwiązań sprzyjających cyfryzacji przedsiębiorstw i rozpowszechnianiu inteligentniejszych technologii.

Feedback kluczem motywacji

Feedback kluczem motywacji

Dobra komunikacja w zespole oraz na linii przełożony – pracownik to podstawa funkcjonowania każdego biznesu. W czasie pandemii, gdy wiele projektów jest realizowanych zdalnie przez rozproszone zespoły, nabiera ona jeszcze większego znaczenia. Umiejętność prowadzenia dialogu, w którym pojawią się nie tylko oczekiwania względem pracownika, ale także efektywna dyskusja podsumowująca poszczególne etapy projektu i połączona z feedbackiem to, jak się okazuje, wciąż dla wielu menedżerów spore wyzwanie.

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.

TeleStudent Sp. z o.o.

Platforma szkoleniowa Telestudent działa na zasadzie Marketplace.
Wirtualne Biuro:
ul. Gdańska 89/1,
85-022 Bydgoszcz,
Polska
tel.: (+48) 52 364 57 54

Wpisz adres email i hasło by się zalogować