Aż 53% badanych boi się utraty pracy z powodu kryzysu gospodarczego po pandemii COVID-19. Polacy, jako główne obawy związane z ryzykiem utraty pracy wskazują: recesję (59,6%) dłuższą izolację wywołaną zakażeniem (41,6%) oraz automatyzację ich stanowiska pracy (18,7%). Blisko 40% badanych wskazuje, że z powodu wszechobecnej pandemii do ich pracy zostały wprowadzone nowe narzędzia technologiczne. Dwóch na trzech badanych przyznaje, że obecna sytuacja zmusiła ich do częstszego korzystania ze smartfonu i komputera. Jednocześnie w pracy zdalnej pracują oni znacznie dłużej i ciężej niż dotychczas – wynika z raportu Procontent Communication pt. „Pandemia automatyzuje Polskę?”.

Twitter to narzędzie do błyskawicznej komunikacji bieżących komunikatów zamkniętych w maksymalnie 280 znakach. Zaczynając swoją przygodę na tej platformie warto jednak pamiętać, że jest to narzędzie, które służy do dialogu, nie monologu. Efektywnie używany może pomóc dotrzeć firmie do ekspertów, mediów i znaczących postaci w Twojej branży. Jak jednak budować pozycję na tym portalu?