Zasady zwrotu towarów i anulowania zamówień

 

1. Produkty fizyczne

Telestudent Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań, aby zapewnić jakość usługi na najwyższym poziomie i aby nie wystąpiła potrzeba anulowania ani zwrotu zakupionego na Platformie produktu.

Zgodnie z prawem masz prawo do odstąpienia od zakupu dokonanego na odległość w terminie przewidzianym polskimi przepisami. Jeśli otrzymałeś produkt w stanie uszkodzonym / wadliwym lub wysłano niewłaściwy produkt również możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru.

Procedura zwrotu produktu:

  • Krok 1: Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta Telestudent Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  • Krok 2: Podaj dane identyfikacyjne zamówienia oraz określ o co wnioskujesz (zwrot/wymiana/zwrot wadliwego produktu/niewłaściwego produktu). Należy udostępnić zdjęcia produktu i opakowania (gdy są uszkodzenia) i nr faktury w celach informacyjnych.
  • Krok 3: Otrzymasz instrukcję w jaki sposób dostarczyć zwracane produkty. Zwrot lub wymiana będzie możliwa tylko wtedy, gdy produkty zostaną do nas dostarczone w oryginalnym opakowaniu z nienaruszonymi foliami ochronnymi (jeżeli są), pieczęciami, etykietami i kodami kreskowymi.

Uwaga: W przypadku, gdy wnioskujesz o wymianę, a będzie niemożliwa, zwrócimy Ci pełną kwotę. W pozostałych przypadkach kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty wysyłki i pakowania oraz ewentualne prowizje systemów płatności.

2. Produkty elektroniczne

W przypadku produktów elektronicznych takich jak ebook'i, nagrania video, pliki czy linki dostępowe nie ma możliwości zwrotu. Są to usługi i zgodnie z prawem nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Jednocześnie Partnerzy Platformy mogą ustalać swoje własne warunki zwrotu tego rodzaju produktów i to oni określają szczegóły takich ofert oraz zasady skorzystania z takiej możliwości.

3. Bilety na wydarzenia

Bilety na wydarzenia traktujemy zarówno jako produkty fizyczne (nawet jeżeli są tylko elektronicznym kodem) jak i usługą. Bilety na wydarzenia nie podlegają zwrotowi czy rezygnacji. Partner (Organizator wydarzenia) może określić własne warunki zwrotu biletów.