Zasady zwrotu towarów i anulowania zamówień
1. Produkty fizyczne
Telestudent Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań, aby zapewnić jakość usługi na najwyższym poziomie i aby nie wystąpiła potrzeba anulowania ani zwrotu zakupionego na Platformie produktu.
Zgodnie z prawem masz prawo do odstąpienia od zakupu dokonanego na odległość w terminie przewidzianym polskimi przepisami. Jeśli otrzymałeś produkt w stanie uszkodzonym / wadliwym lub wysłano niewłaściwy produkt również możesz dokonać zwrotu zakupionego towaru.
Procedura zwrotu produktu:
- Krok 1: Skontaktuj się z zespołem obsługi klienta Telestudent Sp. z o.o. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Krok 2: Podaj dane identyfikacyjne zamówienia oraz określ o co wnioskujesz (zwrot/wymiana/zwrot wadliwego produktu/niewłaściwego produktu). Należy udostępnić zdjęcia produktu i opakowania (gdy są uszkodzenia) i nr faktury w celach informacyjnych.
- Krok 3: Otrzymasz instrukcję w jaki sposób dostarczyć zwracane produkty. Zwrot lub wymiana będzie możliwa tylko wtedy, gdy produkty zostaną do nas dostarczone w oryginalnym opakowaniu z nienaruszonymi foliami ochronnymi (jeżeli są), pieczęciami, etykietami i kodami kreskowymi.
Uwaga: W przypadku, gdy wnioskujesz o wymianę, a będzie niemożliwa, zwrócimy Ci pełną kwotę. W pozostałych przypadkach kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty wysyłki i pakowania oraz ewentualne prowizje systemów płatności.
2. Produkty elektroniczne
W przypadku produktów elektronicznych takich jak ebook'i, nagrania video, pliki czy linki dostępowe nie ma możliwości zwrotu. Są to usługi i zgodnie z prawem nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Jednocześnie Partnerzy Platformy mogą ustalać swoje własne warunki zwrotu tego rodzaju produktów i to oni określają szczegóły takich ofert oraz zasady skorzystania z takiej możliwości.
3. Bilety na wydarzenia
Bilety na wydarzenia traktujemy zarówno jako produkty fizyczne (nawet jeżeli są tylko elektronicznym kodem) jak i usługą. Bilety na wydarzenia nie podlegają zwrotowi czy rezygnacji. Partner (Organizator wydarzenia) może określić własne warunki zwrotu biletów.