Jak tworzyć porozumienie z ludźmi, na których nam zależy?

Zapis wystąpień i wywiadów z Konferencji "Kody Relacji", która odbyła się w dniach 12-13 września 2020 roku.

Jak sprawić by relacje wspierały rozwój i niosły zadowolenie zamiast działać destrukcyjnie?

Naucz się budować świadome pełnowartościowe relacje i sprawnie komunikować to, co myślisz, czujesz, zamierzasz. Naucz się słuchać i zadbaj o lepsze zrozumienie tego, jaki przekaz płynie do Ciebie od innych, by dawać przestrzeń do synergicznego rozwoju wszystkich.
Jak budzić sympatię, wiarygodność i autorytet?
Mawia się „zbuduj relacje a zbudujesz wszystko” i jest w tym twierdzeniu sporo prawdy, bo to na relacjach zbudowane są podwaliny Twojego sukcesu prywatnie i zawodowo. Nie ma ważniejszej sfery niż tworzenie dobrych relacji dla wszystkich pragnących spełnienia na gruncie rodzinnym, społecznym, biznesowym, na niwie zarządzania, bo to ludzie tworzą najcenniejszy kapitał kompleksowych przedsięwzięć.
Jak docierać z przekazem do partnera, pracownika, klienta?
Istnieje przekonanie, że można mieć racje, albo relacje, tylko czy faktycznie ta dychotomia musi być tak zero jedynkowa? Podczas konferencji wielokrotnie zastanawialiśmy się jak dzięki zasadom asertywnej postawy, sprawnej komunikacji, szacunku i tolerancji dla odmienności można przy zachowaniu własnej integralności poglądów i postaw, współistnieć w udanych relacjach z tymi, którzy mają inne zdanie, odmiennie postrzegają rzeczywistość lub status quo w konkretnej sytuacji.

W jaki sposób poznanie siebie umacnia tworzenie lepszych związków z ludźmi?

Oferujemy Wam cenny KLUCZ do głębokiego zrozumienia procesów, jakie rządzą ludzkimi interakcjami, oraz szereg narzędzi, wskazówek i podpowiedzi wzmacniających procesy poznawcze, samoświadomość i dojrzałość w komunikacji a także inspirujemy do pozytywnych zmian w kierunku korygowania tego, co nie działa, szwankuje i zaniża jakość waszego funkcjonowania w relacjach wszelkiego typu.
  • Chcesz lepiej zrozumieć siebie i innych?
  • Zależy Ci na budowaniu wartościowych relacji opartych o szacunek?
  • Potrafisz w sposób zrozumiały i otwarty eksponować własne potrzeby?
  • Czy Twoja komunikacja przysparza Ci czasem trudności?
  • Chcesz zyskiwać sympatię, autorytet i podziw?
  • Jak możesz najlepiej zadbać o swój zespół?
Image

Chcesz lepiej zrozumieć siebie i innych?

Podróż do wnętrza siebie niekiedy wymaga dobrej nawigacji, w lepszym rozumieniu własnych potrzeb i celów pomoże Ci znajomość procesów psychologicznych, narzędzi i mechanizmów odpowiedzialnych za Twoje reakcje, sposób postrzegania i styl działania. Dostarczymy Ci niezbędnej wiedzy i wskazówek w tych obszarach.

Zależy Ci na budowaniu wartościowych relacji opartych o szacunek?

Wartości takie jak szczerość, lojalność, tolerancja, poszanowanie granic tworzą podwaliny poczucia bezpieczeństwa w Twoich relacjach zawodowych i prywatnych. Co może Ci pomóc w ochronie tych wartości i tworzyć komfort pewności i spokoju w relacjach? Dowiedz się z naszych prelekcji!

Potrafisz w sposób zrozumiały i otwarty eksponować własne potrzeby?

Niezależnie od tego czym się zajmujesz i jakie masz ambicje, stawiasz sobie cele i dążysz do nich mniej lub bardziej konsekwentnie. Może się jednak zdarzyć, że to cele i potrzeby innych staną się dla Ciebie nadrzędne a zaniedbasz lub stłumisz własne. Pozwól ważnym dla Ciebie osobom poznać i zrozumieć Twoje potrzeby, priorytety, idee i naucz się je zrozumiale komunikować.

Czy Twoja komunikacja przysparza Ci czasem trudności?

Nie lubisz tracisz czasu na kłótnie i spory? Meczy Cię nieskuteczne wyjaśnianie, a złe emocje powstałe z nieporozumień drenują Twoją energię? Popracuj nad stylem komunikacji i wsłuchaj się w perspektywę innych osób po to, by lepiej ich zrozumieć i docierać z własnym przekazem, oraz by być lepiej rozumianym.

Chcesz zyskiwać sympatię, autorytet i podziw?

Miło jest mieć kochającą rodzinę, oddane grono znajomych, zadowolonych klientów lub wierną społeczność, miło jest budzić wiarygodność i autorytet w swoim zespole, środowisku, wśród odbiorców, podziw i uznanie innych bywa najlepszą nagrodą za trud wspinania się na wyższy poziom osiągnięć. Jednakże by stać się osobą lub marką budzącą szacunek i godna zaufania, trzeba zadbać o sposób komunikacji, zarówno tej bezpośredniej, jak i za pomocą mediów społecznościowych typu facebook, instagram, LinkedIn. Podczas konferencji poruszyliśmy tematykę budowania społeczności i relacji z klientem, m.in. za pomocą storytellingu oraz świadomego budowania marki osobistej i biznesowej.

Jak możesz najlepiej zadbać o swój zespół?

Zmienne i niepewne czasy rzeczywistości VUCA postawiły przed menadżerami i liderami zespołów szereg wyzwań, którym niejednokrotnie niełatwo sprostać. Podjęliśmy także ten istotny temat, by przekazać naszym uczestnikom jakie kompetencje i sposób działania lidera sprawdzi się najlepiej w najbliższej przyszłości, czego oczekują członkowie zespołów, jakie najważniejsze zadania stoją przed liderem i z jakimi problemami musi się zmierzyć, by realizować cele i zadbać jednoczeąnie o komfort pracowników.

Co otrzymasz w pakiecie?

Pakiet wszystkich nagrań z Konferencji "Kody Relacji" zawiera 12 wystąpień prelegentów oraz 2 bardzo ciekawe i wartościowe wywiady, których nie można kupić oddzielnie.
Beata Mucha Karwowska
Beata Mucha KarwowskaStrengths Community Coach, Mentor, Trener w międzynarodowej korporacji.
Pozytywny lider na wymagające czasy

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Mirella Batog
Mirella BatogPsycholożka, trenerka biznesu, psychoterapetuka, psycholożka interwencyjna.
O granicach, wolności i niezależności w relacjach

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Paweł Musiałowski
Paweł MusiałowskiTrener, manager, przedsiębiorca. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Jak rozmawiać, żeby inni chcieli chcieć, czyli o sprycie, motywacji, energii w komunikacji.
Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Jolanta Ambrożewicz
Jolanta AmbrożewiczTrener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor.
Marketing interakcyjny w budowaniu relacji ze społecznością i klientem
Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Adrian Gamoń
Adrian GamońStrateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu.
Jak budować markę i relacje biznesowe poprzez LinkedIn?

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Magdalena Adamowicz
Magdalena AdamowiczCertyfikowany coach oraz akredytowany mówca Brian Tracy International. Mentor ds. relacji toksycznych.
Michał Łęgowski
Michał ŁęgowskiTrener biznesu (VCC), akredytowany coach PCC (ICF), profesjonalny mówca (ACS, ALB).
Skrypt życia i relacje w ujęciu Analizy Transakcyjnej

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Marzena Jankowska
Marzena JankowskaNauczycielka akademicka i MBA, liderka, przedsiębiorca, TEDx Speaker.
Jak działa odporność psychiczna w relacjach?

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Jerzy Zientkowski
Jerzy ZientkowskiAutor, mentor, mówca profesjonalny z 20-letnim doświadczeniem biznesowym.

Jak opowiadać by budować silną markę i mocne relacje biznesowe?

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Agata Gorzelana-Weinstok
Agata Gorzelana-WeinstokTrener i partner FRIS®, trener biznesu Akademii SET, trener i coach John Maxwell Team.
Prawo lustra, czyli oczaruj siebie i innych

Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł
Anita Orzechowska
Anita OrzechowskaCoach i Superwizor IC, ICF na ACC, Master Praktyk NLP, Magister Doradztwa i Coachingu.
dr Adriana Kloskowska
dr Adriana KloskowskaNauczyciel, pedagog specjalny, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery,

Zrozumieć neurony przeciwnika, czyli co o mózgu płci przeciwnej wiedzieć warto?
Kup tylko nagranie tego wystąpienia w cenie 19,90 zł

12 Wykładów w cenie 6!

Kup Teraz pakiet wszystkich 12 wystąpięń w cenie 6 a w prezencie dostaniesz dodatkowo 2 eksluzywne, wartościowe wywiady.
Zbigniew Dzideczek
Zbigniew DzideczekSzkolony przez renomowane firmy w zakresie zarządzania biznesem, zarządzania projektami, sprzedaży, marketingu, negocjacji oraz wystąpień publicznych.
Komunikacja zawirusowana?
Zbyszek Dzideczek w rozmowie z Leną Wachowiak
Anna Urbańska
Anna UrbańskaMaster Trener STRUCTOGRAMu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi.
Wywiad Niespodzianka
Anna Urbańska w rozmowie z Leną Wachowiak.

Sponsor Konferencji

Sponsorem Konferencji "Kody Relacji" była Platforma Edukacyjna Telestudent.
Telestudent

Patroni Medialni Konferencji "Kody Relacji"

Patronami Medialnymi Konferencji "Kody Relacji" była Wyższa Szkoła Gospodarki oraz Gazeta Wyborcza Bydgoszcz.
Wyższa Szkoła Gospodarki
Gazeta Wyborcza Bydgoszcz

Partnerzy Konferencji

Partnerzy merytoryczni Konferencji "Kody Relacji"
Imperium Kobiet
Jerzy Zientkowski
Law Business Quality
STRUCTOGRAM Training System
Szczypta Luksusu
TrainBrain
Aksjomat Training Institute
En Garde - Treningi Negocjacji
WebToLearn
Marketing Interakcyjny
Projektowanie Szczęścia