Konferencja Online

Rozkoduj Markę Online

3 Dni . 14 Prelegentów


17 - 19 luty 2021

Do wydarzenia pozostało:

Do wydarzenia pozostało

Image

Jak skutecznie i świadomie budować markę online?

To ultra - praktyczna konferencja dla zwolenników konkretnej wiedzy w postaci narzędzi, wskazówek, case-studies, bezpośrednich odpowiedzi od praktyków. Prowadzenie biznesu to wymagająca praca, a budowanie marki to złożony i wielowymiarowy proces, niezależnie od branży i celów biznesowych. Wiemy jak istotny jest dla Ciebie czas, chcemy pomóc Ci zaoszczędzić cenne godziny i dni na popełnianiu niepotrzebnych błędów, dlatego dostarczamy Ci w skondensowanej pigułce absolutnie kluczowe podpowiedzi na temat budowania Twojej marki online, które pozwolą Ci szybciej wznieść się na wyższy poziom dający satysfakcję i wyniki finansowe.
Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynasz swoje działania biznesowe w internecie, czy operujesz już w świecie online od jakiegoś czasu, ale nie masz spodziewanych rezultatów – nasza konferencja wyposaży Cię w kluczowe informacje na temat określania misji, wizji, strategii, komunikacji, wykorzystania narzędzi, modeli i sposobów, które już się sprawdziły i mogą też zadziałać u Ciebie. Dowiesz się jak krok po kroku skutecznie budować wizerunek w mediach społecznościowych, zyskiwać zaufanie i lojalność klientów, jak się wyróżnić i skupiać wokół siebie zaangażowaną społeczność, jak optymalizować działania, docierać do potencjalnych odbiorców Twoich produktów lub usług oraz pozwolić im od Ciebie kupować bez nachalnej, wymuszonej sprzedaży.

W ciągu trzech dni aż 14 prelegentów – specjalistów budowania marki, trenerów, wykładowców akademickich i prężnych przedsiębiorców podzieli się z Tobą najlepszymi sprawdzonymi praktykami, swoim doświadczeniem i wiedzą praktyczną, jaką możesz od razu zastosować, by zbudować silną markę, o jakiej marzysz – rozpoznawalną, spójna z Tobą, podziwianą na rynku.

Odważ się na to, o czym inni tylko mówią. Stwórz markę, której nie da się zignorować.

Co zyskasz?

  • Świadomość misji, wizji, strategii dla swojej marki.
  • Stworzysz model działania krok po kroku w odpowiedniej kolejności.
  • Wybierzesz kanały i sposoby komunikacji z klientem.
  • Poznasz miejsca, w których ma pojawiać się Twoja marka.
  • Dowiesz się jak poprzez kanały fb, instagram, LI oraz YT aktywnie wspierać komunikację marki.
  • Poznasz najlepsze praktyki z pierwszej ręki od expertów budowania marki.
  • Ujednolicisz przekaz, by stal się spójny, klarowny i autentyczny.

Czego się dowiesz?

  • Jak zbudować dopasowaną strategię dla Twojej marki?
  • W jaki sposób eksponować markę we wszystkich miejscach kontaktu z klientami?
  • Jak tworzyć spójną i autentyczną komunikację marki?
  • Gdzie szukać i jak znajdować klientów dla Twojej marki?
  • Jaki tworzyć spójny i atrakcyjny przekaz poprzez media społecznościowe?
  • Jak korzystać z siły wystąpień online, jakich błędów unikać przed kamerą?

:

  • Kim jest Twój odbiorca, jak go określać definiować?
  • Jak działać online zgodnie z przepisami prawnymi, by nie popadać w tarapaty?
  • Czemu może służyć CSR w budowaniu marki online?
  • Dlaczego klienci mają kupować od Ciebie i jak ich do tego przekonać naturalnie bez natrętnych metod?
  • Jak odnaleźć własny styl i cechy wyróżniające rezonujące z potrzebami klientów?

Zero Procent

0 %
  • nijakości, rozmytych, zbędnych wypełniaczy, jałowych komentarzy i wodolejstwa


  • nudy, monotonii, powtarzalności


  • straconego czasu i pieniędzy

Sto Procent

100 %
  • MERYTORYKI - mówimy konkretnie, prezentujemy sprawdzone praktyki, metody przykłady
  • JAKOŚCI - nasi eksperci od lat pomagają markom wzrastać i kwitnąć, są cenionymi praktykami w prezentowanych obszarach budowania marki
  • ZYSKU dla siły i wizerunku Twojej marki online
Image
Lena Wachowiak
10:00 - 17 luty 2021
Otwarcie konferencji i niespodzianka na dobry START
Image
Jolanta Ambrożewicz
10:10 - 10:55
Strategia marki – czyli jak budować, by nie żałować?
Image
Kawa
11:00 - 11:25
Przerwa na kawę i networking online :)
Image
Szymon Mierzwa
11:30 - 12:15
Moc marki osobistej na Instagramie
Image
Katarzyna Rycharska
12:20 - 12:55
A dlaczego mają od Ciebie kupić? Czy zadałeś sobie takie pytanie?
Image
Kawa
13:00 - 13:25
Przerwa na kawę i networking online :)
Image
Marta Chłodnicka
13:30 - 14:05
Profil na fb jako narzędzie komunikacji marki i sprzedaży
Image
Adam Pioch
14:10 - 14:55
Budowanie marki za pomocą storytellingu
Image
Zakończenie 1-go dnia Konferencji
15:30
Zakończenie 1-go dnia Konferencji

Dlaczego warto spędzić z nami czas w dniach 17 - 19 lutego 2021?

Nasze konferencje to zawsze 4 obowiązkowe elementy - wiedza - merytoryczna, użyteczna i lekko podana, prelegenci eksperci z doświadczeniem w swoich obszarach, unikalna nowoczesna formuła przyjazna dla publiczności, interaktywny i angażujący charakter wydarzeń oraz pozytywne emocje

Moc interakcji

Moc interakcji – proponujemy interaktywną formułę angażującą naszą wirtualną widownię w dialog poprzez możliwość zadawania pytań i uzyskiwania natychmiastowych odpowiedzi od każdego z naszych ekspertów.

Moc merytoryki

Moc merytoryki – dobór prelegentów nie jest przypadkowy, zadaliśmy o to, by wiedza dostarczana uczestnikom była na najwyższym poziomie i spełniła oczekiwania naszej publiczności.
Kończymy każdego dnia popołudniu, abyście jeszcze zdążyli wypocząć i podelektować czasem wolnym swojego weekendu :) Prelekcje każdego dnia oddziela przerwa lunchowa

Pragmatyzm do potęgi

Pragmatyzm do potęgi – wierzymy w wartość użytkową wystąpień, dlatego prelegenci zaprezentują tylko konkrety i wiedzę do zastosowania w praktyce biznesowej.

Kup Bilet

Podejmij najlepszą decyzję

Siła pozytywnych emocji

Siła pozytywnych emocji – wiemy, że oglądacie mnóstwo różnych wydarzeń online, webinary, live'y, wywiady, szkolenia, treningi. To może męczyć. U nas będzie inaczej! :) Poza merytoryką zaserwujemy Wam sporą dawkę humoru, a nasze treści podamy lekkostrawnie, ponieważ troszczymy się również o Wasz dobry nastrój i samopoczucie

Różnorodność i spójność

Różnorodność i spójność – budowanie marki to proces złożony i wielowymiarowy, dlatego na naszej wirtualnej scenie pojawią się specjaliści w wielu obszarach ale w jednym celu – by rozwinąć i ugruntować wiedzę uczestników na temat budowania marki online.

Upominki

Upominki – większość prelegentów przewidziała małe niespodzianki, dlatego warto być z nami i uczestniczyć od początku do końca :)
Zapowiadają się 2 świetnie zainwestowane dni, których warto nie przespać :)
Najlepiej od razu KUP BILET i wyrusz z nami w rejs w kierunku swojej silnej marki :)
Image
Lena Wachowiak
10:00 - 10:10 - 18 luty 2021
Otwarcie II dnia Konferencji
Image
Ewa Wilmanowicz
10:10 - 10:55
Jak budować reputację autentycznej marki?
Image
Adrian Gorzycki
11:00 - 11:40
Jak dzięki YouTube wyróżnić się na tle konkurencji, ulepszyć obsługę klienta i znacząco zwiększyć zyski firmy?
Image
Krzysztof Strymiński
11:45 - 12:00
Marka osobista, firmy i produktu na Platformach Handlowych
Image
Kawa
12:05 - 12:30
Przerwa na kawę i networking :)
Image
Adrian Gamoń
12:35 - 13:20
Jak rozwijać profil na LinkedIn wspierający markę?
Image
Lena Wachowiak
13:25 - 14:00
Kameralna miłość odwzajemniona – jak występować, by przyciągać, a nie zrażać?
Image
Jerzy Zientkowski
14:05 - 14:35
Gdzie, z kim, jak? O marce online dla zabieganych
Image
Sesje z prelegentami
14:15 - 14:55
Sesje z prelegentami
Image
Zakończenie 1-go dnia Konferencji
15:00
Zakończenie 2-go dnia Konferencji
Image
Lena Wachowiak
10:00 - 10:05 - 19 luty 2021
Otwarcie III dnia Konferencji
Image
Justyna Kopeć
10:05 - 10:50
Od obserwatora do ambasadora marki – 4 inspirujące podpowiedzi dla osób budujących marki osobiste
Image
dr Anita Kubanek
10:55 - 11:40
Marko nie igraj z prawem – o prawnych uwarunkowaniach budowania marki
Image
Ania Urbańska
11:45 - 12:25
Marketing, marka własna a mózg. Jak „robić" biznes na własnych zasadach w obecnej rzeczywistości?
Image
Dorota Steliga
12:30 - 13:10
Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu firmy
Image
Krzysztof Trzciński
13:15 - 13:55
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako element marki
Image
Sesje z prelegentami
14:00 - 14:25
Sesje z prelegentami
Image
Zakończenie 2-go dnia Konferencji
14:30
Niespodzianka + Zakończenie Konferencji

Prelegenci Konferencji

Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu.

Jak rozwijać profil na LinkedIn wspierający markę?

Jola Ambrożewicz

Trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.

Strategia marki – czyli jak budować, by nie żałować?

Jola Ambrożewicz

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Specjalistka online marketingu i przedsiębiorca, szkoleniowiec, autorka i współautorka 10 książek.
Od obserwatora do ambasadora marki – 4 inspirujące podpowiedzi dla osób budujących marki osobiste.

Krzysztof Strymiński

Prezes Zarządu Telestudent Sp. z o.o. (Platforma Edukacyjna Telestudent).

Marka osobista, firmy i produktu na Platformach Handlowych.

Krzysztof Strymiński

Adam Pioch

Adam Pioch

Mistrz storytellingu, mówca, niezwykle lubiany wykładowca akademicki, współautor dwóch wydań „Biblii E-biznesu”.

Budowanie marki za pomocą storytellingu.

Marta Chłodnicka

Ekspertka budowania marki w social mediach oraz skutecznego copywritingu.

Profil na fb jako narzędzie komunikacji marki i sprzedaży.

Marta Chłodnicka

Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz

Ekspert w obszarze reputacji, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej, wykładowca akademicki.

Jak budować reputację autentycznej marki?

Dorota Steliga

Ekspertka ds. spójnej komunikacji. Autorka kursu online „Marka osobista – Twoja supermoc w biznesie".

Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu firmy.

Dorota Steliga

Szymon Mierzwa

Szymon Mierzwa

Wybitny Specjalistą Social Media..

Moc Instagrama w budowaniu marki osobistej

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Autor, mentor, mówca profesjonalny.

Gdzie, z kim, jak? O marce online dla zabieganych.

Lena Wachowiak

Trener soft skills w biznesie, mentor wystąpień publicznych i autoprezentacji, szkoleniowiec,mówczyni, konferansjerka, redaktor kanału Wielcy Mówią.
Kameralna miłość odwzajemniona – jak występować, by przyciągać, a nie zrażać?

Lena Wachowiak

Adrian Gorzycki

Adrian Gorzycki

Prowadzi jeden z największych programów poświęconych biznesowi na polskim YouTube.
Jak dzięki YouTube wyróżnić się na tle konkurencji, ulepszyć obsługę klienta i znacząco zwiększyć zyski firmy?

dr Anita Kubanek

Trener biznesu, mentor, certyfikowany tutor, ekspert w projektach unijnych.

Marko nie igraj z prawem – o prawnych uwarunkowaniach budowania marki.

Anita Kubanek

Ania Urbańska

Ania Urbańska

Master Trener STRUCTOGRAMu, jeden z nielicznych na świecie neurocaochów, wykładowca kademicki, autorka 9 książek.

Marketing, marka własna a mózg. Jak „robić" biznes na własnych zasadach w obecnej rzeczywistości?
 

 

Krzysztof Trzciński

Manager i Lider z ponad 20 letnim doświadczeniem.

CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako element marki.

Krzysztof Trzciński

Katarzyna Rycharska

Katarzyna Rycharska

Mentor marki i biznesu marek z duszą, praktyk i nauczyciel inteligencji emocjonalnej. 

A dlaczego mają od Ciebie kupić? Czy zadałeś sobie takie pytanie?

Maciej Świerczyński

Twórca vloga “Networking w Biznesie”. Dyrektor Zarządzający Obszaru BNI.

Maciej Świerczyński

Partnerzy Konferencji

Marketing Interakcyjny
Jerzy Zientkowski
SpeechMasters
Telestudent
Kubanek Consulting
Justyna Kopeć - Agentka Twojej Marki
Partnerskie Kluby Biznesi
Structogram
BNI Polska
Ranking MLM
WSG - Wyższa Szkoła Gospodarki
Storytelling Power
DSpectrum
Networking W Biznesie
Słowna ManuFaktura
Lena Wachowiak

Lena Wachowiak

Lena Wachowiak - trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, trener wystąpień publicznych i autoprezentacji, mentor w obszarze przemawiania, mówczyni, konferansjerka, profesjonalna ewaluatorka w Zientkowski.pl. Kierownik studiów podyplomowych „Wystąpienia Publiczne” w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Pomysłodawczyni i Organizatorka Konferencji Kody Kobiecości, oraz Kody Relacji, tłumaczka, autorka tekstów, aktywna i zaangażowana społeczniczka. Inicjatorka grupy społecznościowej Rozwojownik – czyli równowaga i styl na trudne czasy”.
Założycielka i liderka 3 bydgoskich klubów: Toastmasters Speakers Zone – anglojęzycznego klubu mówców i liderów, English Speaking Club – klubu konwersacyjnego dla osób anglojęzycznych oraz Business Zone Mastermind – klubu praktycznego treningu wystąpień publicznych i kompetencji miękkich dla przedsiębiorców.
Autorka programu „Wielcy mówią” na kanale YouTube z udziałem osobistości ze świata nauki, kultury, biznesu, mediów, sztuki. Współautorka książki : „Diamenty kobiecego biznesu. Kobiety, które zmieniają świat”.
Zakochana w słowie mówionym i pisanym, niestrudzona poszukiwaczka adekwatnych form wyrazu dla istotnych treści. Entuzjastka działania i tworzenia wartości oraz dzielenia się nią z innymi.
Inicjatorka projektu SpeechMasters, którego nadrzędnym celem jest edukować przedsiębiorców jak płynnie i sprawnie komunikować się w biznesie i w życiu oraz jak efektywnie rozwijać najbardziej istotne kompetencje miękkie, również w języku angielskim.
W międzynarodowej organizacji mówców i liderów Toastmasters International ukończyła kompletny program rozwojowy mówcy uzyskując certyfikat złotego mówcy – Advanced Certificate Gold. W roku 2015 zdobyłą tytuł Mistrzyni Polski w mowach improwizowanych i wicemistrzyni w mowach humorystycznych, wielokrotnie byłą finalistką rejonowych i okręgowych konkursów przemawiania. Nieustannie się rozwija uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach doskonalących, swoje umiejętności improwizacji teatralnej w języku angielskim szlifowała pod okiem Katarzyny Chmary z Improvart. Miłośniczka rozwoju, mądrej edukacji, spacerów w ciszy, tańca i psów.

Kameralna miłość odwzajemniona – jak występować, by przyciągać, a nie zrażać?

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski - Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.
Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.
Z doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Nowoczesne Techniki Sprzedaży, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.
Jerzy stał na scenie obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Szymon Kudła, Robert Cialdini i Brian Tracy. W 2012 dotarł do finałów mistrzostw Europy w przemówieniach humorystycznych, w 2013 został Mistrzem Polski w mowach improwizowanych Toastmasters w języku polskim i Wicemistrzem Polski w języku angielskim.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.

Gdzie, z kim, jak? O marce online dla zabieganych

Od budowania wsadu do marki osobistej, aż do miejsc budowania kontaktu z klientem, krótkie kompendium prostych schematów i działań, które zbiegany profesjonalista wdroży od ręki. Po to, żeby widoczna i wyraźna marka online pracowała dla niego.
Anna Urbańska

Anna Urbańska

Anna Urbańska - Master Trener STRUCTOGRAM'u, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Mówią, że „koloruję” mózgi ludzkie.

Wiedzę zdobywała na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuję z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami.

Od 22-tu lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, którą od zbankrutowanej spółki współdoprowadziła do sieci 33 szkół, w systemie franczyzowym, w całej Polsce.

Jest jednym z nielicznych na świecie neurocaochów. Absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach; autorka 8 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”.

Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.

Marketing, marka własna a mózg. Jak „robić" biznes na własnych zasadach w obecnej rzeczywistości?

1. Jak, korzystając z wiedzy o najnowszych badaniach nad mózgiem, zbudować pełną zaufania markę osobistą?
2. Czym jest Analiza Biostrukturalna i jak przekłada się na nasz wizerunek?
3. Jakie są najważniejsze motywy decyzyjne i zakupowe naszych klientów w oparciu o ich mózgi?
4. O czym warto wiedzieć, kiedy chcesz skutecznie przekazywać komunikaty marketingowe przy użyciu BIOKOMUNIKACJI?
5. 5 złotych zasad budowania marki w obecnej rzeczywistości.
Adrian Gorzycki

Adrian Gorzycki

Adrian Gorzycki - współwłaściciel PP MEDIA sp. z o.o. i prowadzący w jednym z największych programów poświęconych biznesowi na polskim YouTube.
Wcześniej był współzałożycielem największego klubu kalisteniki w Polsce - Calisthenics Academy.

Prelegent i konferansjer podczas wydarzeń poświęconych biznesowi i marketingowi.
Z biznesem związany od ponad 8 lat. Fan nauki i rozwoju z lekką domieszką fanatyzmu na punkcie psychologii.

Razem ze wspólnikami tworzą ekosystem dzięki któremu YouTube ma stać się naturalnym narzędziem dla polskich przedsiębiorców.
Prywatnie wielbiciel sportów walki z naciskiem na Krav Maga i MMA, polskiego jedzenia oraz cudownej rasy psów Shih Tzu.

Jak dzięki YouTube wyróżnić się na tle konkurencji, ulepszyć obsługę klienta i znacząco zwiększyć zyski firmy?

  1. Jak mądrze wykorzystać potencjał YouTube na rzecz Twojego biznesu?
  2. Dlaczego większość Twoich konkurentów prawdopodobnie nigdy nie wykorzysta możliwości YouTube?
  3. Jak zaoszczędzić dziesiątki godzin na obsłudze klienta jednocześnie poprawiając jej jakość?
  4. W jaki sposób dzięki YouTube Twoja firma możesz generować więcej pieniędzy wykonując tyle samo pracy lub mniej?
  5. O czym powinny być pierwsze filmy na kanale YouTube Twojej firmy?
  6. Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy zakładając kanał YouTube?
Krzysztof Strymiński

Krzysztof Strymiński

Krzysztof Strymiński - Doświadczony manager i project manager. Od ponad 25 lat zaangażowany w różne przedsięwzięcia biznesowe, zarówno jako pomysłodawca, prezes jak i dyrektor operacyjny. Aktywny trener biznesu w Speech Masters, gdzie prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu wystąpień publicznych, perswazji i marketingu. Pasjonuje go NLP i perswazja – ich zastosowanie w rozwoju osobistym, negocjacjach oraz marketingu produktów i usług. Współzałożyciel Klubu Biznesowego “Business Zone Mastermind” w Bydgoszczy. Obecnie Prezes Zarządu w Telestudent Sp. z o.o. gdzie rozwija Platformę Edukacyjną Telestudent.

Zasady budowania marki osobistej, firmowej i produktu na Platformach Handlowych

Na Konferencji w rozmowie z Leną Wachowiak przedstawi zasady budowania marki osobistej, firmowej i produktu na Platformach Handlowych.
Temat omówiony zostanie na przykładzie Telestudent i innych popularnych platform handlowych.
Adam Pioch

Adam Pioch

Adam Pioch specjalizuje się od ponad 14 lat w Storytellingu. Tworzy opowieści a a także uczy jak to robić.
Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, ucząc swoich klientów tworzenia angażujących biznesowych opowieści dla potrzeb budowy firm.
Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”., oraz „Biblii e-Biznesu 3” która niebawem ukarze się na rynku. Przygotował 4 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten najobszerniejszy :)
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki „Narratologia” autorstwa Pawła Tkaczyka.
Wykłada Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki).
Trzykrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław.
Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD
Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM.
W Toastmasters osiągnął najwyższy możliwy poziom DTM (Distinguished Toastmaster).
Stworzył własną markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!
Pisze opowieści z gatunku grozy która jest jego ulubionym gatunkiem literackim. Kolekcjonuje wspomnienia, sporadycznie bloguje. Więcej na stronie: https://storytellingpower.pl/.

Budowanie marki za pomocą storytellingu

Umiejętność opowiadania to podstawowe narzędzie prawdziwego
przywódcy.
Dobrze opowiedziana historia zapewnia liderom kluczową korzyść –
istotną przewagę na dzisiejszym konkurencyjnym rynku.
Dobra narracja potrafi przekonać klientów, pracowników, inwestorów, że
twoja firma, produkt lub pomysł, pomogą im odnieść sukces.

Za każdą dobra marką stoją opowieści. Każda dobra marka dużo opowiada.
Na wykładzie dowiesz się jak to umiejętnie robić w praktyce.
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

Strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Tytuł wystapienia: „Jak budować markę i relacje biznesowe poprzez LinkedIn?”


Adrian Gamoń – strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.

Ponad osiem lat temu założył agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków.

Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu social sellingu. Inicjator i organizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.

Jak rozwijać profil na LinkedIn wspierający markę?

Anita Kubanek

dr Anita Kubanek

dr Anita Kubanek - trener biznesu, mentor, certyfikowany tutor, ekspert w projektach unijnych.
Absolwentka studiów MBA (WSB/Franklin University), doktor nauk prawnych.
Przez 10 lat związana z branżą zbrojeniową, brała udział w tworzeniu strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej.
Zawodowo związana z Instytutem Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Współpracuje również z Wyższą Szkołą Gospodarki.
Prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której aktywuje potencjał organizacji poprzez dedykowane szkolenia (na podstawie diagnoz i analiz), sesje tutorskie oraz wsparcie merytoryczne zarządów.
Uczestniczka i ekspert merytoryczny licznych projektów (m.in. Inkubator Innowacyjności +, Reaktiv 50+, Nowoczesny Uniwersytet, Innowacyjny Dydaktyk, Uniwersytet Równych Szans, Wsparcie w starcie).
Na co dzień inspiruje, angażuje, rozwija i czerpie z tego ogromną przyjemność.

Marko nie igraj z prawem – o prawnych uwarunkowaniach budowania marki

Własność intelektualna czyli wytwory naszej kreatywności są chronione prawem. Często jednak zakres tej ochrony lub przyporządkowane naszej twórczości do określonej kategorii nie jest nam znany. Co gorsza, czasem nawet nie mamy świadomości, ze w Internecie, podczas budowania naszej marki możemy naruszyć prawa innych osób. Poznaj zakres ochrony i dowiedz się jak chronić siebie i jak nie naruszać praw innych.
Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć - od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand, dyrektorem oddziału Polish Business Club oraz członekiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Autorka i współautorka 10 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.
Specjalizuje się w budowaniu marek personalnych i biznesowych, zwłaszcza z wykorzystaniem marketingu online. Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując przedsiębiorcze kobiety do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie.

Od obserwatora do ambasadora marki – 4 inspirujące podpowiedzi dla osób budujących marki osobiste

Czy wiesz, że blisko 90% osób oglądających Twoje wpisy w mediach społecznościowych to tylko niemi obserwatorzy? Z drugiej strony: czy zdajesz sobie sprawę z tego, że to właśnie wśród nich są osoby, które będą Twoimi ambasadorami na rynku?
Podczas wystąpienia przedstawię Ci 4 tipy zamiany niemego odbiorcy w ambasadora marki. Narzędzia, które stosuję zarówno u siebie, jak i u moich klientek, aby dać się poznać, polubić, zaufać. Żeby stać się marką, którą pokochają inni. Marką, która ma wpływ.
Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz - Ekspert w obszarze reputacji, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Autorka książki „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu”.


Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Swoją wiedzą Ewa dzieli się na łamach ogólnopolskich magazynów np. Benefit, Businesswoman&Life i World Business Class oraz w programach radiowych i telewizyjnych

Miłośniczka teatru, muzyki klasycznej, koneserka codzienności.

Jak budować reputację autentycznej marki?

Reputacja w sieci - jak zabezpieczyć swoją markę osobistą.
Coraz więcej wiemy o budowaniu popularności i zasięgów, jednak podstawą działań jest świadome korzystanie z mediów społecznościowych, by nie narażać na niebezpieczeństwo siebie i bliskich. O tym jak to robić opowie w swojej prelekcji Ewa Wilmanowicz.
Krzysztof Trzciński

Krzysztof Trzciński

Krzysztof Trzciński - Absolwent Prawa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Uzyskał dyplom MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy.

Od ponad 20 lat związany z bankowością detaliczną.
Manager i Lider.
Zawodowo motywuje ludzi do niesamowitych rzeczy. Najlepiej czuje się gdy wspiera innych w osiąganiu ich celów i odkrywaniu ich potencjału i możliwości.

Prywatnie…człowiek z pasją - fotograf, maratończyk.

CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako element marki

  1. Co to jest CSR i zrównoważony rozwój
    - Omówię co to jest CSR oraz jakimi normami i zasadami kieruje się biznes społecznie odpowiedzialny? (omówienie na podstawie normy ISO 26000).
    - Cele zrównoważonego rozwoju ONZ jako kierunki działalności firm społecznie odpowiedzialnych.
  2. CSR jako element marki w oczach interesariuszy
    Omówię oczekiwania dotyczące CSR, jakie kierowane są ze strony klientów, kontrahentów i pracowników (także potencjalnych) wobec firm, a jednocześnie wskażę korzyści jakie w tych grupach przynosi firmie działanie społecznie odpowiedzialne.
  3. CSR online – sposoby na połączenie społecznej odpowiedzialności z celem biznesowym
    Wskażę możliwości działań CSR online, takich jak: działania filantropijne, edukacyjne czy w ramach marketingu społecznie zaangażowanego, w powiązaniu z prowadzonym biznesem.
Marta Chłodnicka

Marta Chłodnicka

Marta Chłodnicka - przez 10 lat wdrażała strategie marketingowe książek biznesowych w wydawnictwie Złote Myśli.
3 lata organizowała szkolenia biznesowe dla kilkuset osób w firmie Rowińska Business Coaching oraz prowadziła fanpage, który obecnie ma ponad 140 tys. fanów.
1,5 roku pracowała w poznańskich agencjach marketingowych.

Obecnie jest do Waszej dyspozycji, jeżeli chodzi o budowanie marki osobistej lub firmowej w social media. Marta dla partnerów biznesowych buduje relacje, pozyskuje klientów, a jej działania przynoszą zlecenia. Prowadzi działania dla swoich Klientów na takich portalach społecznościowych jak Facebook, Instagram oraz LinkedIn.

Jest specjalistką od copywritingu, przygotowuje teksty sprzedażowe oraz wpisy na bloga.

Profil na fb jako narzędzie komunikacji marki i sprzedaży

Moja prelekcja będzie dotyczyła wykorzystania Facebooka do wzmacniania marki osobistej lub marki swojej firmy. Możemy go nie lubić, możemy się nie zgadzać z tym, jak bardzo uzależnia, a jednak ma siłę. Facebook to miejsce, w którym znajdują się klienci niemal wszystkich branż.

W mojej prelekcji opowiem, jak prezentować się na Facebooku, aby wykorzystywać dla siebie jego moc.

Dowiecie się:
  • W jaki sposób wykorzystać swój profil osobowy na Facebooku?
  • Czy warto mieć również fanpage (stronę na Facebooku)?
  • Czym się różni fanpage/ strona na Facebooku od profilu prywatnego?
  • Dlaczego video i grafiki są tak ważne?
  • Na co zwracają uwagę Facebookowicze i ja sprawić, aby nasze posty miały wysokie zasięgi?
Katarzyna Rycharska

Katarzyna Rycharska

Katarzyna Rycharska - Mentor marki i biznesu marek z duszą, praktyk i nauczyciel inteligencji emocjonalnej. Przygotowuje do zaistnienia w Social Media, tworzy strategie marketingowe, buduje widoczność oraz znajduje wyróżniające cechy w marce osobistej, po to, by pracować z pasją, bez zamartwiania się o klientów i pieniądze. Wreszcie szkoli z narzędzi pomagających w wyrażaniu samoświadomego ja, jak pisanie, przemówienia, Live, sprzedaż, poruszanie się w Social Media i biznesie. Dzieli się swoim doświadczeniem, odważnie i prawdziwie, pokazując, że autentyczność i przepracowane trudne chwile życia i biznesu prowadzą do misji i pracy z pasji, która daje satysfakcję w każdej sferze mentalnej i osobistej.

A dlaczego mają od Ciebie kupić, czyli o źródłach siły Twojej marki?

Wypracowana marka, to moc, która przyciąga klientów.

Jednak żeby tak się stało, potrzebne są świadome działania.

Co jest ważne przy budowaniu marki onlie i od czego zacząć? Jak wyróżnić się spośród tłumu firm, często oferujących podobne usługi i produkty.

O tym wszystkim opowiem podczas swojego wystąpienia, na które serdecznie zapraszam.
Maciej Świerczyński

Maciej Świerczyński

Maciej Świerczyński - Twórca “Networking w Biznesie”. Od 17 roku życia związany z przedsiębiorczością. Do wszystkiego doszedł sam korzystając z nauki poprzez doświadczenie. Na co dzień, jako Dyrektor Zarządzający Obszaru BNI (największa organizacja rekomendacji biznesowych na świecie – www.bni.com), aktywnie wspiera ok. 200 biznesmenów angażując się wbudowanie silnej społeczności przedsiębiorców w regionie. Jako mentor ceniony jest za dostarczanie sprawdzonych rozwiązań wykorzystujących siłę networkingu i za umiejętność łączenia ludzi. Pokazuje jak współpracować, aby osiągać więcej i zmieniać świat na lepsze.
Dorota Steliga

Dorota Steliga

Dorota Steliga - właścicielka firmy DSpectrum, ekspertka ds. spójnej komunikacji. Autorka kursu online „Marka osobista – Twoja supermoc w biznesie". Od ponad 10 lat pracuje w oparciu o spójną strategię komunikacji: tworzy i wdraża strategię spójną z wartościami i misją firmy/eksperta, dając fundamenty do budowania silnej, wiarygodnej i rozpoznawalnej marki. Pomaga także ekspertom dzielić się swoją wiedzą w mediach będąc pomostem pomiędzy światem branżowym a medialnym. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się także prowadząc szkolenia czy występując na konferencjach.

Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu firmy

Klienci oczekują od firm spójnej komunikacji. Czyli by to, co mówimy z tym, o czym mówimy i jak o tym mówimy budowało jeden spójny obraz marki. Szczególnie teraz, w czasie dużej zmiany, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy czuć się bezpiecznie i mieć jasny, klarowny obraz marek, których produkty kupujemy i których rozwój wspieramy.
Jola Ambrożewicz

Jolanta Ambrożewicz

Jolanta Ambrożewicz – trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
„Marketing interakcyjny w budowaniu relacji ze społecznością i klientem”

 

Jolanta Ambrożewicztrener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
Zafascynowana content marketingiem i mediami społecznościowymi.
Od ponad 9 lat prowadzi firmę, współpracując z markami różnych branż. Wspiera przedsiębiorców w tworzeniu strategii prezentowania wartościowych produktów i usług. Dostarcza wskazówki i narzędzia związane z działaniami marketingowymi, także w świecie online.
Uczy skutecznej komunikacji i budowania relacji oraz tego, jak promować biznes. Nie tylko atrakcyjnie i skutecznie, ale też autentycznie i z radością.
Autorka artykułów do portalu ObcasyPodlasia.pl, wspierających przedsiębiorcze Kobiety w prowadzeniu i rozwijaniu firm. Twórczyni kursów, warsztatów oraz szkoleń dotyczących relacji interpersonalnych i promowania biznesu. Również w wersji online.
Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.
Prywatnie wielbicielka zwierząt, psychologii pozytywnej, rozwoju osobistego oraz turkusowych organizacji. Pasjonatka networkingu i interworkingu. Uzależniona od czytania książek.

Filary autentycznej i skutecznej marki

O co warto zadbać planując swoją strategię. Na co zwrócić uwagę w kontaktach z Odbiorcami. Co przygotować przed wyjściem z ofertą na różne kanały. Bez czego Twoja marka z pewnością upadnie.
Szymon Mierzwa

Szymon Mierzwa

Szymon Mierzwa - wybitny Specjalistą Social Media. Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w internecie. Właściciel agencji Socialbrand.pl, która obsługiwała m. in. Diverse System, Ultramaszyna i Solartime. Spędził niezliczoną ilość godzin na testowaniu możliwości facebooka i instagrama. Na Instagramie zbudowałem ponad 21 tysięczną społeczność. Pracował m. in. z Maciejem Orłosiem – Dziennikarzem Nowych Mediów, Sebastianem Kotow – Trenerem Biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami. Szkolił z Social Media takie firmy: TVN, Ceneo, Polsat, Apart i wiele innych. Jego pasją jest pomaganie ludziom w ich rozwoju oraz przebywanie na lotniskach. O sobie mówi: “Jestem na tym świecie po to aby zainspirować Cię do działania. Definiuje mnie to co czujesz gdy do Ciebie mówię”.

Moc Instagrama w budowaniu marki osobistej

Moc Instagrama w budowaniu marki osobistej.
Paweł Antoniak

Paweł Antoniak

"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - to stare polskie przysłowie doskonale oddaje ideę biznesu Pawła, który na co dzień zajmuję się budowaniem fundamentu marki osobistej czyli skuteczną prezencją. Pomaga swoim klientom w zdobyciu pewności siebie i kształtowaniu postawy prawdziwego lidera, pracując z nimi nad przełamaniem lęku przed sceną i poprawie jakości wystąpień publicznych. Dzięki temu jego klienci są słyszani i dostrzegani jako specjaliści.

Paweł Antoniak prywatnie jest miłośnikiem jazdy na rowerze oraz kalisteniki. Jak sam o sobie mówi cierpi na życioholizm, który nakazuje mu czerpać życie garściami i otwierać się na niezwykłe doznania codzienności.