Customer success w praktyce

Customer success w praktyce

 

  • Początek: wtorek, 15 czerwiec 2021 10:00
  • Zakończenie: wtorek, 15 czerwiec 2021 11:30
  • Miejsce: online (marketer+)
  • Cena:
    297zł

Prelegenci

Łukasz Kozłowski

Stereotypowy absolwent Filozofii i MBA

Dominik Cisoń

Customer Success Manager

Opis wydarzenia

Szkolenie online: Customer success w praktyce. Jak dostosować procesy związane z obsługą klientów do ich potrzeb tak, aby zmniejszyć ich rotację i zwiększyć przychody.

Zastanawiasz się, czym różni się obsługa klienta od customer success, czyli dlaczego Twój service to jeszcze nie success dla Twojego klienta? Chcesz dowiedzieć się, jak budować wartościowe relacje z klientami, aby zmniejszyć ich rotację i zwiększyć sprzedaż? Poznaj metodykę customer success i dowiedz się, jak dostosować wszystkie procesy związane z obsługą klienta w Twojej firmie do potrzeb klientów tak, aby osiągać większe przychody.