Wirtualne Biuro:
ul. Gdańska 89/1,
85-022 Bydgoszcz,
Polska
tel.: (+48) 52 364 57 54
Storytelling w sprzedaży jest jednym z najrzadziej używanych narzędzi. Mimo tego, że działa na każdym etapie – od budowania marki przez prospecting do spotkań z klientami i poleceń. Mimo tego, że jest wbudowany w sposób komunikacji od tysiącleci. Mimo tego, że bazuje nie na produkcie, ale na przeżyciach odbiorcy komunikatu.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, nie ma narzędzia, którego zastosowanie przyniosłoby równie dobre efekty. Zarówno krótkofalowo, kiedy trzeba przekonać klientów, z którymi już rozmawiamy, jak i długofalowo, w ramach strategii. Po to, żeby z głową trafić do serc i portfeli klienta.
Jerzy Zientkowski zajmuje się storytellingiem od 2012 roku. Jego narzędzia pozwalały mu najpierw z powodzeniem występować na konferencjach a potem zdobywać nagrody w konkursach krasomówczych. Ale najważniejsze to fakt, że jego klienci używają tych samych narzędzi w biznesie. I podczas tych warsztatów będziesz mógł wziąć je ze sobą i skorzystać z nich w swojej firmie.
Zrozumiesz od strony teoretycznej, jak i dlaczego storytelling działa na umysły klientów. Od strony praktycznej zbierzesz swoje własne historie, oszlifujesz je, dołożysz emocje i sprawdzisz na widowni testowej.
Gdzie konkretnie może przydać się storytelling?