Konferencja Online
Rozkoduj Markę Online
3 Dni . 14 Prelegentów
17 - 19 luty 2021
Do wydarzenia pozostało:
Do wydarzenia pozostało
Jak skutecznie i świadomie budować markę online?
W ciągu trzech dni aż 14 prelegentów – specjalistów budowania marki, trenerów, wykładowców akademickich i prężnych przedsiębiorców podzieli się z Tobą najlepszymi sprawdzonymi praktykami, swoim doświadczeniem i wiedzą praktyczną, jaką możesz od razu zastosować, by zbudować silną markę, o jakiej marzysz – rozpoznawalną, spójna z Tobą, podziwianą na rynku.
Odważ się na to, o czym inni tylko mówią. Stwórz markę, której nie da się zignorować.
Co zyskasz?
- Świadomość misji, wizji, strategii dla swojej marki.
- Stworzysz model działania krok po kroku w odpowiedniej kolejności.
- Wybierzesz kanały i sposoby komunikacji z klientem.
- Poznasz miejsca, w których ma pojawiać się Twoja marka.
- Dowiesz się jak poprzez kanały fb, instagram, LI oraz YT aktywnie wspierać komunikację marki.
- Poznasz najlepsze praktyki z pierwszej ręki od expertów budowania marki.
- Ujednolicisz przekaz, by stal się spójny, klarowny i autentyczny.
Czego się dowiesz?
- Jak zbudować dopasowaną strategię dla Twojej marki?
- W jaki sposób eksponować markę we wszystkich miejscach kontaktu z klientami?
- Jak tworzyć spójną i autentyczną komunikację marki?
- Gdzie szukać i jak znajdować klientów dla Twojej marki?
- Jaki tworzyć spójny i atrakcyjny przekaz poprzez media społecznościowe?
- Jak korzystać z siły wystąpień online, jakich błędów unikać przed kamerą?
:
- Kim jest Twój odbiorca, jak go określać definiować?
- Jak działać online zgodnie z przepisami prawnymi, by nie popadać w tarapaty?
- Czemu może służyć CSR w budowaniu marki online?
- Dlaczego klienci mają kupować od Ciebie i jak ich do tego przekonać naturalnie bez natrętnych metod?
- Jak odnaleźć własny styl i cechy wyróżniające rezonujące z potrzebami klientów?
Zero Procent
- nijakości, rozmytych, zbędnych wypełniaczy, jałowych komentarzy i wodolejstwa
- nudy, monotonii, powtarzalności
- straconego czasu i pieniędzy
Sto Procent
- MERYTORYKI - mówimy konkretnie, prezentujemy sprawdzone praktyki, metody przykłady
- JAKOŚCI - nasi eksperci od lat pomagają markom wzrastać i kwitnąć, są cenionymi praktykami w prezentowanych obszarach budowania marki
- ZYSKU dla siły i wizerunku Twojej marki online
10:00 - 17 luty 2021
10:10 - 10:55
11:00 - 11:25
11:30 - 12:15
12:20 - 12:55
13:00 - 13:25
13:30 - 14:05
14:10 - 14:55
15:00 - 15:25
15:30
Dlaczego warto spędzić z nami czas w dniach 17 - 19 lutego 2021?
Moc interakcji
Moc merytoryki
Pragmatyzm do potęgi
Siła pozytywnych emocji
Różnorodność i spójność
Upominki
Najlepiej od razu KUP BILET i wyrusz z nami w rejs w kierunku swojej silnej marki :)
10:00 - 10:10 - 18 luty 2021
10:10 - 10:55
11:00 - 11:40
11:45 - 12:00
12:05 - 12:30
12:35 - 13:20
13:25 - 14:00
14:05 - 14:35
14:15 - 14:55
15:00
10:00 - 10:05 - 19 luty 2021
10:05 - 10:50
10:55 - 11:40
11:45 - 12:25
12:30 - 13:10
13:15 - 13:55
14:00 - 14:25
14:30
Prelegenci Konferencji
Adrian Gamoń
Jak rozwijać profil na LinkedIn wspierający markę?
Jola Ambrożewicz
Strategia marki – czyli jak budować, by nie żałować?
Justyna Kopeć
Od obserwatora do ambasadora marki – 4 inspirujące podpowiedzi dla osób budujących marki osobiste.
Krzysztof Strymiński
Marka osobista, firmy i produktu na Platformach Handlowych.
Adam Pioch
Budowanie marki za pomocą storytellingu.
Marta Chłodnicka
Profil na fb jako narzędzie komunikacji marki i sprzedaży.
Ewa Wilmanowicz
Jak budować reputację autentycznej marki?
Dorota Steliga
Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu firmy.
Szymon Mierzwa
Moc Instagrama w budowaniu marki osobistej
Jerzy Zientkowski
Gdzie, z kim, jak? O marce online dla zabieganych.
Lena Wachowiak
Kameralna miłość odwzajemniona – jak występować, by przyciągać, a nie zrażać?
Adrian Gorzycki
Jak dzięki YouTube wyróżnić się na tle konkurencji, ulepszyć obsługę klienta i znacząco zwiększyć zyski firmy?
dr Anita Kubanek
Marko nie igraj z prawem – o prawnych uwarunkowaniach budowania marki.
Ania Urbańska
Master Trener STRUCTOGRAMu, jeden z nielicznych na świecie neurocaochów, wykładowca kademicki, autorka 9 książek.
Krzysztof Trzciński
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako element marki.
Katarzyna Rycharska
A dlaczego mają od Ciebie kupić? Czy zadałeś sobie takie pytanie?
Maciej Świerczyński
Lena Wachowiak
Założycielka i liderka 3 bydgoskich klubów: Toastmasters Speakers Zone – anglojęzycznego klubu mówców i liderów, English Speaking Club – klubu konwersacyjnego dla osób anglojęzycznych oraz Business Zone Mastermind – klubu praktycznego treningu wystąpień publicznych i kompetencji miękkich dla przedsiębiorców.
Autorka programu „Wielcy mówią” na kanale YouTube z udziałem osobistości ze świata nauki, kultury, biznesu, mediów, sztuki. Współautorka książki : „Diamenty kobiecego biznesu. Kobiety, które zmieniają świat”.
Zakochana w słowie mówionym i pisanym, niestrudzona poszukiwaczka adekwatnych form wyrazu dla istotnych treści. Entuzjastka działania i tworzenia wartości oraz dzielenia się nią z innymi.
Inicjatorka projektu SpeechMasters, którego nadrzędnym celem jest edukować przedsiębiorców jak płynnie i sprawnie komunikować się w biznesie i w życiu oraz jak efektywnie rozwijać najbardziej istotne kompetencje miękkie, również w języku angielskim.
W międzynarodowej organizacji mówców i liderów Toastmasters International ukończyła kompletny program rozwojowy mówcy uzyskując certyfikat złotego mówcy – Advanced Certificate Gold. W roku 2015 zdobyłą tytuł Mistrzyni Polski w mowach improwizowanych i wicemistrzyni w mowach humorystycznych, wielokrotnie byłą finalistką rejonowych i okręgowych konkursów przemawiania. Nieustannie się rozwija uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach doskonalących, swoje umiejętności improwizacji teatralnej w języku angielskim szlifowała pod okiem Katarzyny Chmary z Improvart. Miłośniczka rozwoju, mądrej edukacji, spacerów w ciszy, tańca i psów.
Kameralna miłość odwzajemniona – jak występować, by przyciągać, a nie zrażać?
Jerzy Zientkowski
Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.
Z doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Nowoczesne Techniki Sprzedaży, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.
Jerzy stał na scenie obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Szymon Kudła, Robert Cialdini i Brian Tracy. W 2012 dotarł do finałów mistrzostw Europy w przemówieniach humorystycznych, w 2013 został Mistrzem Polski w mowach improwizowanych Toastmasters w języku polskim i Wicemistrzem Polski w języku angielskim.
Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.
Gdzie, z kim, jak? O marce online dla zabieganych
Anna Urbańska
Anna Urbańska - Master Trener STRUCTOGRAM'u, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Mówią, że „koloruję” mózgi ludzkie.
Wiedzę zdobywała na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuję z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami.
Od 22-tu lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, którą od zbankrutowanej spółki współdoprowadziła do sieci 33 szkół, w systemie franczyzowym, w całej Polsce.
Jest jednym z nielicznych na świecie neurocaochów. Absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach; autorka 8 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”.
Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.
Marketing, marka własna a mózg. Jak „robić" biznes na własnych zasadach w obecnej rzeczywistości?
2. Czym jest Analiza Biostrukturalna i jak przekłada się na nasz wizerunek?
3. Jakie są najważniejsze motywy decyzyjne i zakupowe naszych klientów w oparciu o ich mózgi?
4. O czym warto wiedzieć, kiedy chcesz skutecznie przekazywać komunikaty marketingowe przy użyciu BIOKOMUNIKACJI?
5. 5 złotych zasad budowania marki w obecnej rzeczywistości.
Adrian Gorzycki
Wcześniej był współzałożycielem największego klubu kalisteniki w Polsce - Calisthenics Academy.
Prelegent i konferansjer podczas wydarzeń poświęconych biznesowi i marketingowi.
Z biznesem związany od ponad 8 lat. Fan nauki i rozwoju z lekką domieszką fanatyzmu na punkcie psychologii.
Razem ze wspólnikami tworzą ekosystem dzięki któremu YouTube ma stać się naturalnym narzędziem dla polskich przedsiębiorców.
Prywatnie wielbiciel sportów walki z naciskiem na Krav Maga i MMA, polskiego jedzenia oraz cudownej rasy psów Shih Tzu.
Jak dzięki YouTube wyróżnić się na tle konkurencji, ulepszyć obsługę klienta i znacząco zwiększyć zyski firmy?
- Jak mądrze wykorzystać potencjał YouTube na rzecz Twojego biznesu?
- Dlaczego większość Twoich konkurentów prawdopodobnie nigdy nie wykorzysta możliwości YouTube?
- Jak zaoszczędzić dziesiątki godzin na obsłudze klienta jednocześnie poprawiając jej jakość?
- W jaki sposób dzięki YouTube Twoja firma możesz generować więcej pieniędzy wykonując tyle samo pracy lub mniej?
- O czym powinny być pierwsze filmy na kanale YouTube Twojej firmy?
- Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy zakładając kanał YouTube?
Krzysztof Strymiński
Zasady budowania marki osobistej, firmowej i produktu na Platformach Handlowych
Temat omówiony zostanie na przykładzie Telestudent i innych popularnych platform handlowych.
Adam Pioch
Adam storytelling wykorzystuje w przemawianiu jak i w marketingu, ucząc swoich klientów tworzenia angażujących biznesowych opowieści dla potrzeb budowy firm.
Jest współautorem książki „Biblia e-Biznesu 2”., oraz „Biblii e-Biznesu 3” która niebawem ukarze się na rynku. Przygotował 4 rozdziały w tym jeden o STORYTELLINGU! To ten najobszerniejszy :)
Napisał opowiadanie umieszczone w 13 rozdziale książki „Narratologia” autorstwa Pawła Tkaczyka.
Wykłada Storytelling na uczelniach wyższych: WSB (Executive MBA – Business Trends, Wystąpienia Publiczne), Collegium Da Vinci (Marketing Internetowy), ASBIRO, Uczelnia Łazarskiego (Architekci Marki).
Trzykrotnie wybrany najlepszym wykładowcą na kierunku Executive MBA WSB Wrocław.
Szkolił pracowników: Allegro SA, Barenbrug Polska, Wyższa Szkoła Logistyki, Merlin SA, GPD
Advertising, Dom Wydawniczy Medium, ArcelorMittal FCE, Home.pl SA, 3M Poland, TVIP, KGHM.
W Toastmasters osiągnął najwyższy możliwy poziom DTM (Distinguished Toastmaster).
Stworzył własną markę szkoleń z tworzenia angażujących opowieści: Storytelling Power!
Pisze opowieści z gatunku grozy która jest jego ulubionym gatunkiem literackim. Kolekcjonuje wspomnienia, sporadycznie bloguje. Więcej na stronie: https://storytellingpower.pl/.
Budowanie marki za pomocą storytellingu
przywódcy.
twoja firma, produkt lub pomysł, pomogą im odnieść sukces.
Za każdą dobra marką stoją opowieści. Każda dobra marka dużo opowiada.
Na wykładzie dowiesz się jak to umiejętnie robić w praktyce.
Adrian Gamoń
Tytuł wystapienia: „Jak budować markę i relacje biznesowe poprzez LinkedIn?”
Adrian Gamoń – strateg i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów.
Ponad osiem lat temu założył agencję Option 360 Agency, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków.
Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.
Autor wielu publikacji marketingowych i prelegent prestiżowych konferencji branżowych. Współautor kursu e-learning „Social Selling SWAT” – kompleksowego szkolenia z zakresu social sellingu. Inicjator i organizator spotkań edukacyjno-networkingowych LinkedIn Local w Krakowie. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2020 roku”.
Jak rozwijać profil na LinkedIn wspierający markę?
dr Anita Kubanek
Absolwentka studiów MBA (WSB/Franklin University), doktor nauk prawnych.
Przez 10 lat związana z branżą zbrojeniową, brała udział w tworzeniu strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej.
Zawodowo związana z Instytutem Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Współpracuje również z Wyższą Szkołą Gospodarki.
Prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której aktywuje potencjał organizacji poprzez dedykowane szkolenia (na podstawie diagnoz i analiz), sesje tutorskie oraz wsparcie merytoryczne zarządów.
Uczestniczka i ekspert merytoryczny licznych projektów (m.in. Inkubator Innowacyjności +, Reaktiv 50+, Nowoczesny Uniwersytet, Innowacyjny Dydaktyk, Uniwersytet Równych Szans, Wsparcie w starcie).
Na co dzień inspiruje, angażuje, rozwija i czerpie z tego ogromną przyjemność.
Marko nie igraj z prawem – o prawnych uwarunkowaniach budowania marki
Justyna Kopeć
Autorka i współautorka 10 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.
Specjalizuje się w budowaniu marek personalnych i biznesowych, zwłaszcza z wykorzystaniem marketingu online. Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując przedsiębiorcze kobiety do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie.
Od obserwatora do ambasadora marki – 4 inspirujące podpowiedzi dla osób budujących marki osobiste
Podczas wystąpienia przedstawię Ci 4 tipy zamiany niemego odbiorcy w ambasadora marki. Narzędzia, które stosuję zarówno u siebie, jak i u moich klientek, aby dać się poznać, polubić, zaufać. Żeby stać się marką, którą pokochają inni. Marką, która ma wpływ.
Ewa Wilmanowicz
Autorka książki „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu”.
Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Swoją wiedzą Ewa dzieli się na łamach ogólnopolskich magazynów np. Benefit, Businesswoman&Life i World Business Class oraz w programach radiowych i telewizyjnych
Miłośniczka teatru, muzyki klasycznej, koneserka codzienności.
Jak budować reputację autentycznej marki?
Coraz więcej wiemy o budowaniu popularności i zasięgów, jednak podstawą działań jest świadome korzystanie z mediów społecznościowych, by nie narażać na niebezpieczeństwo siebie i bliskich. O tym jak to robić opowie w swojej prelekcji Ewa Wilmanowicz.
Krzysztof Trzciński
Uzyskał dyplom MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy.
Od ponad 20 lat związany z bankowością detaliczną.
Manager i Lider.
Zawodowo motywuje ludzi do niesamowitych rzeczy. Najlepiej czuje się gdy wspiera innych w osiąganiu ich celów i odkrywaniu ich potencjału i możliwości.
Prywatnie…człowiek z pasją - fotograf, maratończyk.
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu jako element marki
- Co to jest CSR i zrównoważony rozwój
- Omówię co to jest CSR oraz jakimi normami i zasadami kieruje się biznes społecznie odpowiedzialny? (omówienie na podstawie normy ISO 26000).
- Cele zrównoważonego rozwoju ONZ jako kierunki działalności firm społecznie odpowiedzialnych. - CSR jako element marki w oczach interesariuszy
Omówię oczekiwania dotyczące CSR, jakie kierowane są ze strony klientów, kontrahentów i pracowników (także potencjalnych) wobec firm, a jednocześnie wskażę korzyści jakie w tych grupach przynosi firmie działanie społecznie odpowiedzialne. - CSR online – sposoby na połączenie społecznej odpowiedzialności z celem biznesowym
Wskażę możliwości działań CSR online, takich jak: działania filantropijne, edukacyjne czy w ramach marketingu społecznie zaangażowanego, w powiązaniu z prowadzonym biznesem.
Marta Chłodnicka
3 lata organizowała szkolenia biznesowe dla kilkuset osób w firmie Rowińska Business Coaching oraz prowadziła fanpage, który obecnie ma ponad 140 tys. fanów.
1,5 roku pracowała w poznańskich agencjach marketingowych.
Obecnie jest do Waszej dyspozycji, jeżeli chodzi o budowanie marki osobistej lub firmowej w social media. Marta dla partnerów biznesowych buduje relacje, pozyskuje klientów, a jej działania przynoszą zlecenia. Prowadzi działania dla swoich Klientów na takich portalach społecznościowych jak Facebook, Instagram oraz LinkedIn.
Jest specjalistką od copywritingu, przygotowuje teksty sprzedażowe oraz wpisy na bloga.
Profil na fb jako narzędzie komunikacji marki i sprzedaży
W mojej prelekcji opowiem, jak prezentować się na Facebooku, aby wykorzystywać dla siebie jego moc.
Dowiecie się:
- W jaki sposób wykorzystać swój profil osobowy na Facebooku?
- Czy warto mieć również fanpage (stronę na Facebooku)?
- Czym się różni fanpage/ strona na Facebooku od profilu prywatnego?
- Dlaczego video i grafiki są tak ważne?
- Na co zwracają uwagę Facebookowicze i ja sprawić, aby nasze posty miały wysokie zasięgi?
Katarzyna Rycharska
A dlaczego mają od Ciebie kupić, czyli o źródłach siły Twojej marki?
Jednak żeby tak się stało, potrzebne są świadome działania.
Co jest ważne przy budowaniu marki onlie i od czego zacząć? Jak wyróżnić się spośród tłumu firm, często oferujących podobne usługi i produkty.
O tym wszystkim opowiem podczas swojego wystąpienia, na które serdecznie zapraszam.
Maciej Świerczyński
Dorota Steliga
Spójna komunikacja kluczem do długofalowego sukcesu firmy
Jolanta Ambrożewicz
Jolanta Ambrożewicz – trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
„Marketing interakcyjny w budowaniu relacji ze społecznością i klientem”
Jolanta Ambrożewicz – trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
Zafascynowana content marketingiem i mediami społecznościowymi.
Od ponad 9 lat prowadzi firmę, współpracując z markami różnych branż. Wspiera przedsiębiorców w tworzeniu strategii prezentowania wartościowych produktów i usług. Dostarcza wskazówki i narzędzia związane z działaniami marketingowymi, także w świecie online.
Uczy skutecznej komunikacji i budowania relacji oraz tego, jak promować biznes. Nie tylko atrakcyjnie i skutecznie, ale też autentycznie i z radością.
Autorka artykułów do portalu ObcasyPodlasia.pl, wspierających przedsiębiorcze Kobiety w prowadzeniu i rozwijaniu firm. Twórczyni kursów, warsztatów oraz szkoleń dotyczących relacji interpersonalnych i promowania biznesu. Również w wersji online.
Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.
Prywatnie wielbicielka zwierząt, psychologii pozytywnej, rozwoju osobistego oraz turkusowych organizacji. Pasjonatka networkingu i interworkingu. Uzależniona od czytania książek.
Filary autentycznej i skutecznej marki
Szymon Mierzwa
Moc Instagrama w budowaniu marki osobistej
Paweł Antoniak
Paweł Antoniak prywatnie jest miłośnikiem jazdy na rowerze oraz kalisteniki. Jak sam o sobie mówi cierpi na życioholizm, który nakazuje mu czerpać życie garściami i otwierać się na niezwykłe doznania codzienności.