fbpx
W 2020 r. na całym świecie z polskiej platformy webinarwej skorzystało prawie 31 mln osób

W 2020 r. na całym świecie z polskiej platformy webinarwej skorzystało prawie 31 mln osób

O 953% wzrosła w 2020 r. liczba spotkań i eventów organizowanych w Polsce, a średni czas trwania eventu online wyniósł 82 minuty. Płatne wydarzenia zarobiły prawie 2,5 mln złotych. Na całym świecie liczba wydarzeń zdalnych wyniosła ponad 2,3 mln z udziałem 30,7 mln uczestników za pośrednictwem polskiej platformy webinarowej ClickMeeting.

Przyszłość pod znakiem pracy hybrydowej

Przyszłość pod znakiem pracy hybrydowej

Praca zdalna stała się rzeczywistością wielu firm, niosąc za sobą jednocześnie szereg wyzwań, którym codziennie starają się sprostać m.in. liderzy zespołów. Mimo tej istotnej zmiany, która towarzyszy nam od początku pandemii, w długofalowych planach dotyczących organizacji zatrudnienia, pracodawcy nie planują całkowitego przejścia na model home office. Jak będzie więc wyglądała nasza służbowa rzeczywistość w przyszłości?

68 proc. Polaków ma więcej niż jedną skrzynkę mailową i 60 proc. subskrybuje newslettery

68 proc. Polaków ma więcej niż jedną skrzynkę mailową i 60 proc. subskrybuje newslettery

Obecnie w Polsce jest 28,2 mln internautów, którzy korzystają z e-maili. Jak wynika z raportu „Jakie e-maile chcą otrzymywać od Ciebie klienci w 2021 roku?” ExpertSender, 31% ankietowanych posiada tylko jedną, prywatną skrzynkę e-mailową. Z e-maili chętnie korzysta e-commerce. Oferty, które badani dostają e-mailowo, prawie połowa badanych czyta kilka razy dziennie. Dla 53% oferty przesyłane e-mailem są spamem. Aż 48% osób nie otwiera wiadomości z folderu SPAM.

92% Polaków kupujących online robi zakupy przynajmniej raz w miesiącu

92% Polaków kupujących online robi zakupy przynajmniej raz w miesiącu

Według najnowszego raportu ExpertSender "Zakupy online w Polsce 2020" - Polacy chętnie robią zakupy w e-sklepach. W ciągu miesiąca, 31% badanych stwierdziło, że wydaje od 101 do 300 zł, a 28% że jest to około 301-500 zł. Najbardziej pożądanym udogodnieniem dla co piątego ankietowanego jest szybka i przewidywalna dostawa, natomiast największym utrudnieniem dla 15% wyskakujące reklamy na stronach internetowych. Co ciekawe prawie co 10 osoba zadeklarowała, że nie porzuciła w ostatnim czasie koszyka.

PROGRAM Z PANDĄ, czyli edukacja szyta na miarę z WWF

PROGRAM Z PANDĄ, czyli edukacja szyta na miarę z WWF

Program z Pandą to edukacyjna przygoda przygotowana przez Fundację WWF Polska, która została stworzona z myślą o  nauczycielach i nauczycielkach, edukatorach i edukatorkach i wszystkich tych, którym leżą na sercu kwestie ochrony przyrody i klimatu dla obecnych i przyszłych pokoleń. To program, który dzięki swojej elastyczności odpowiada na potrzeby i zainteresowania szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Nauczycielka czy nauczyciel sam wybiera ścieżkę tematyczną i realizuje ją w wybrany przez siebie sposób. Przewodnikami tej edukacyjnej przygody są trzy niedźwiedzie: niedźwiedź polarny, niedźwiedź brunatny i panda wielka, które w zależności od wyboru, poprowadzą klasę ścieżką klimatu, różnorodności biologicznej lub transformacji szkoły.

TeleStudent Sp. z o.o.

Platforma szkoleniowa Telestudent działa na zasadzie Marketplace.
Wirtualne Biuro:
ul. Gdańska 89/1,
85-022 Bydgoszcz,
Polska
tel.: (+48) 52 364 57 54

Wpisz adres email i hasło by się zalogować